Monday, July 24, 2006

حملة قومية للتف علي اسرائيل



بما إن الكلام لوحده مش كفاية
فأنا أدعوا كل بلوجراوي أصيل للأشتراك في
الحملة القومية
لجمع أكبر عدد ممكن من التفافة بهدف أغراق اسرائيل
تعاطفك مع اللي بيحصل في لبنان مش كفاية
ساهم في أغراق اسرائيل في بحر من التفافة
تفة لكل اسرائيلي
صدقوني سلاح التفافة من أنسب الأسلحة لهذا العدو الحقير

80 comments:

Epitaph said...

looooooool

ham yeda7k w ham yebaky
ودي توصلهم ازاي

اذا كان بيقولك اصلا اصلا
بيقولك التبرعات مش حتوصل اصلا بسهولة
وممكن يبقي فيها شهور
ولا حينفع لا صليب احمر و لا اصفر

تقوليلي تفافة

IBN BAHYA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
...دنيتي said...

هههههههههههههههههههههه
فكرة جامدة مووووت
والشعب المصري معندوش اكتر من التفافة
وبالنسبة للطريقة اللي هنوصلها لهم بيها
زي واحنا صغيرين
اكياس واحدف واجري
بس مقولتيش اليوم هيبقى امتى بالظبط؟ ;)

Sampateek said...

Epitaph
كل واحد يحوش تفته و نعمل رحلة لرفح و من هناك نقف طابور و ننشن علي اليهود
واحد اتنين تلاته
اتفووووووووووووو
عدو حقير لابد ان يحارب بسلاح احقر منه
بس تعرقي التفافة حتوصل لان محدش حيطمع فيهل انما التبرعات الف عين و عين فيها
اكتب اسمك في رحلة معبر رفح؟
متنسيش السندوتشات
خالص تحياتي

Sampateek said...

ibnBAHYA
كلام في الصميم بس انا مفهمتش ات معانا في الحملة و لا اية؟
انا محدده اولوياتي
التفافة علي اليهود حتي الغرق
انت حتف معانا و لا لأ؟
خالص تحياتي

Sampateek said...

...دنيتي
مينفعش نقول اليوم هنا يا دنيتي
لحسن اليهود الجبناء يأخذوا حذرهم و يلبسوا عوامات و مايوهات
حنخليها فجأتا
و نبقي نفيش الهوامش لما ندحرج التررلولي
شدوا حلكم يا رجالة
كلنا نتف علشان مصر

إ بـ ر ا هـ يـ م said...

نفتح الصرف الصحي عليهم من تحت تخيلي بقي الصرف الصحي بتاع المصرين مش هيغرقوا هيتسمموا دي اسلحه بايولوجيه يا ماما

النوبى said...

هههههههههههههههههه
والله فكره لا بأس بها
اتفووووووووو عليه الانجاس
***********

على فكره انا ضيفتك عندى

تحياتى
النوبي
رئيس جمهوريه اسوان العربيه المتحده

أُكتب بالرصاص said...

زمان سمعت مقولة مش فاكر مين اللي قالها من المشايخ الكرام ،
قال إحنا مائتين وخمسين عربي
ده غير المسملين أجمع
وهما يادوب يطلعوا أربعة خمسة مليون يهودي
يعني لو كل واحد تف عليهم تفه هيغرقوا

انا عن نفسي اتفوه للصبح وخصوصا اني عندي برد يبقى ببلغم كمان
وهأجيب عيالي يتفوا كمان

احمد ممكن يرجع عليهم

والبت الصغيرة عندها اسهال
ينفع ؟@@@
!!!




تحياتي كلبوزة!!!!

marktwain said...

مش عارف بس خسارة فيهم يعنى ينشفوا رقينا اكتر ماهو نشفان

marktwain said...

مش عارف بس خسارة فيهم يعنى ينشفوا رقينا اكتر ماهو نشفان

بحب مصر said...

اتفووووووووووه

White Wings said...

قصدك الاسرائيليين وليس اليهود، مش كده؟
أعتقد أننا يجب أن نفرق بين الدين وبين الحركة السياسية، والا فان الاسلام سيلام على أفعال المسلمين، والا ايه؟
شكراً لك خفة دمك

Epitaph said...

هههههههه

معاكي يا قمر
سجليني

انا بس عايزة اعلق علي مقال ابن بهية اللي عمال ينشروا عمال علي بطال في كل المدونات

اسفة للتدخل
لكن لزم التنويه

voice of love said...

والله اقتراح تحفة

الغـــــــــــــريب said...

طبعا معاكى والتفه هتبقا قويه
وبالمره أجيب واحد صاحبى أنما أيه تفـــيــف بجد مش عارف ليه .
أنا أول مره أشوف البلوج بتاعك بس واضح أنه مميز أعملى حسابى فى الرحله
وممكن نفكر فى موضوع الأسهال الى أقترحته سو ليت وكلنا ناخد ملين عشان ربنا يسهلها .

karakib said...

etfooooooooooooooooooooooooooh
:D
lol
antouk

Nouran said...

اقتراح جااااااااااااااااااااااامد جدا بصي انا هجيب كل العيال الصغيرة ف العيله علشان هما تخصص ونتفق مع اللعيبة بتوع الاندية كلها يجوا انتوا عارفين مفيش اجدع منهم ف الموضوع ده طول الماتش ماشي ولما تحددوا اليوم بس مش هنا طبعا علشان ميعرفوش ويخدوا احتياطهم ابقوا عرفوني علشان انا متحمسة للموضوع ده ماشي :)

Sampateek said...

ابراهيم
سعدت جدا بفكرتك و حضورك
اتمني تشريفي دائما
----
النوبي
أهلا وسهلا بحضرتك
ده شرف كبير ليا
----
itstoolate
صحيح تقريبا الشيخ كشك الله يرحمه
اهلا بيك و باولادك المبتكرين
شرفتنا
----
خالص تحياتي

المزاجنجي said...

كلابيظو ايه الاقتراح المقرف ده بس تصدقي هو ده اللي ينفع مع ولاد الكلاب دول فلازم نجتمع كلنا على تفة رجل واحد واهو منه نخرج هموم صدرنا ونخلص عليهم وربك يقدرنا بس تعرفي اننا لازم نستعين بالاخوة الحشاشين علشان هما اكتر ناس بتكح وتتف وياريت نعمل لنا سرايا وتخصصات ويكون عندنا ناس من مستشفى الصدر او الحميات او من اي مكان فيه امراض مستوطنة علشان التفافة تطلع بالسم الهاري عليهم ونحاول نعمل ماسجات سرية زي بتاعة الاخ عوكل نحدد فيها اليوم ويكون يوم من اول النهار وواحد اتنين تلاتة اتفووووووووووووووووه

Dr. Tantawy said...

انا عندي برد و بلغم و هتبقى تفافه كتير و ملزقه
اي خدمه
كله علشانك يامصر
هههههه

Sampateek said...

marktwain
ينشفوا رقنا بدل ما يضربوا بتنا
و نتف عليهم لحد ما يغرقوا
بدل ماهم في بيروت بيحرقوا
شرفتنا
----
بحب مصر
قوية و مدوية
و مركزة
شرفتنا
----
White Wings
ملاحظة تستحق الأهتمام إن شاء الله حعدل في المدونة و أصلحها
و لو إن اللبة من العجينة و الطوبة من الطينة
شرفتنا يا فندم بس فين لامؤخذة تفة حضرتك؟

Sampateek said...

Epitaph
مسجلاكي يا جميلة
و لو إن تفتك حتكون صغنونة و سكرة و خسارة في دهنهم
أما بالنسبة للأخ ابن بهية فواضح أنه لا يعرف الطريقة لنشر المدونات و يضعها بالخطأ مكان التعليقات
معلش المهم نجمع أكبر عدد من البلوجرية التفيفة علشان الموضوع سخن و في إقترحات مفتكسة بفتح الصرف الصحي و مختلف أنواع السوائل المقرفة عليهم من باب الابتكار و التنويع في إغراقهم في بحر من القرف
خالص تحياتي

Sampateek said...

voice of love
مرسي يا فندم بس فين التفة الكريمة؟
شرفتنا
----
الغريب
افكاركم ملهاش حل دائما مبدعين
شرفتنا
----
أنتوك
ساحقة و ماحقةوعالية و مدوية
شرفتنا و سلامي لأنتيكة
----
خالص تحياتي للجميع

Sampateek said...

نوران اللذيذة
أحب حماسك و روحك القتالية
جميعي كل اللي تقدري عليهم
صدقيني من قلبي نفسي يغرقوا في بحر من القرب زي ماهم غمينا و مطلعين تلاتينا
شرفتيني يا جميلة
------
الباشا من زماااااان
دايما مبتكر و مبدع
ايوة كده ادوني اكتر
نشكر لكم حسن تفافتكم
خالص تحياتي

Sampateek said...

ZanGooLaaa
نحن نقبل تبرعاتكم من التفافة و البلغم و الاسهال و القيئ و كل السوائل الكريهة
و ذلك بهدف إغراق ولاد الملزقة في بحر من القرف
شرفتنا

Me2 said...

للأسف أنا أرفض و أشجب و أستنكر و أدين
تفافتنا أنضف من كده :)
و الله إنتي لذيذة قوي

littilemo said...

طيب اتفو ليهم

يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

الاخت العزيزة ، تحياتي اولاً واحترامي للبلوج بتاعك الشيق انا قريت فعلا بعضا مما ورد به ولي رجاء عندك
اقسم بربي اني وبالصدفة وبدون وعي مني قمت بإلغاء التعليق الذي تركتيه على مدونتي ، فبرجاء برجاء برجاء ان تعيدي اضافة تعليقك مرة أخرى واعتذر واكرر القسم انه دون عمد قد تم الغاءه. فبرجاء تحقيق امنيتي لأني اعتز بك كإنسان ، ثم كإنسان صاحب رأي. وحتى يتيسر لمن يزورني ان يرى اعتراضك وقد تجتمع الأراء فالاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية ابداً وانا من المودين ان قبلتي هذا مني.
وتحياتي مرة اخرى وشرفت بزيارتكم
وفيما يتعلق بالتف وأغراق اسرائيل .. اسرائيل كل نشوتها يا أختى العزيزة ان ترى السلبية التي تشجبيها والأمر مش شغلانة وانا مالي زي ما انتي متخيلة ..اختى العزيزة ، دعيني اوضح لو سمحتي لي فيما يتعلق بأمر مصر ورفضها ماندات مجلس الأمن القومي .. اتتخيلي ان مصر ستقبل ان تكون في صورة المتفرج عندما يحدث مثلما حدث الأمس في قصف نقطة المراقبة العسكرية الدولية التي كانت متواجدة بالفعل ؟؟
ارجو فقط ان تعلقي قدر الامكان على هذه النقطة وفقط هذه النقطة ، وللحديث بقية انشاء ، فأوعدك اني سأرسل إليكي تقريرا كاملا شاملا يحتوي على اسباب الرفض هذه ولماذا هي بالفعل قرارا حكيما .. اكون شاكرا مرة أخرى لو اتيحت لي الفرصة لذلك .. فدعينا نوفر بعضنا البعض الصدر الرحب القادر على النقاش ومحاولة فهم الأخرين قبل ان نخرج على العالم مشتتي الفكر مفككين .

Anonymous said...

انا معاكي طبعا
اتفووووووووووووووووووووووووووووووو

Dr. Tantawy said...

كلابيز من اجل التغيير بدأت نشاطها بحملة تفووو على اسرائيل .. فكرتك هتوصل للعالميه مبرووووك ههههههههه

لوجو الحمله موجود على الموقع خديه و ابدئي اكتبي البيان التأسيسي للحركه .. انتي المؤسسه مش انا :) ولو سألوني في امن الدولة هقول ان انتي المسؤوله .. ماشسي

زنجوووولا

Aladdin said...

يا ريت ندخل على بلوجات الإسرائيلية عشان نحرق دمهم زي ما هم حارقين دمنا ونقولهم إننا رافضيين للغطرسة بتاعتهم عشان يعرفوا إننا لنا صوت وغصب عنهم لازم يسمعوه!

مـحـمـد مـفـيـد said...

والله برافو عليكي ده مبادره جامده جدا وادي مني يا ستي
اتفووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

soosa el-mafroosa said...

انا عاجبني اللوجو اللي عند
zangoolaaa
جدا ..تعالوا نتفق و نحطه كلنا

soosa el-mafroosa said...

أه و اعتبروني من الأعضاء المشاركين في الحركه(كلابيز من أجل التغيير)..شكرا

Anonymous said...

Enty 3asal ya kalbooooza

أبو أمل said...

الله عليك
تدوينة حلوة
بس احنا كده هينشف ريقنا
فى نا س ما تستاهلش

أبو أمل said...

الله عليك
تدوينة حلوة
بس احنا كده هينشف ريقنا
فى نا س ما تستاهلش

Sampateek said...

Me2
فعلا تفافتنا أنضف منهم بس مفيش مانع نغرقهم بيها
----
littilemo
مشكرين يا فندم انبي تنفع نجم سيما أمر يا نظيف بيه
----

يا مصر اكتب إليكي رسائلي
اهلا وسهلا
----
Anonymous
مشكرين يا فندم بس يا ريت تبقي تسجل باسمك علشان نتشرف بمدونتك
----
خالص تحياتي للجميع

Sampateek said...

ZanGooLaaa
بالروح بالدم نفديك يا زنجووولا
يا فندم الافكار لها اجنحة مش اولويز بس
اللوجو ظريف بس انا افضي شوية و اعملك لوجو كمان
شرفتنا يا فندم

Sampateek said...

Aladdin
متشكرة جدا بس صدقني الواحد من حزنه ووجعه مش عارف يعمل ايه
اخص علي العجز و الجبن
شرفتنا
----
مـحـمـد مـفـيـد
فعلا لوجو جميل :)
----
soosa el-mafroosa
ههههههههههههه
لا نسمي الحركة اتفو من اجل التغيير
عسولة يا سوسة
خالص تحياتي
----
أبو أمل
اه يا ربي حينشف اكتر من كده
رقنا ناشف و مر و مليان صبر و عجز
افرجها علينا يا رب
تحياتي

ام المريله الكحلى said...

اتفووو اتفوووووووووووو
للصبح
ولا ال...
ولا بلاش
بس يعنى تفتكرى التف هينفع
والله لو ينفع اللهم غرقهم وجرى ريقنا
اميين

shoowbash said...

تتصدقي ضحكتيني واللهي

وخرجتيني من موود رخم

أُكتب بالرصاص said...

أنا مش فاكر الكلام ده كتبته فين قبل كده ،
ولكن باعيده
التفافة امر مهم ، والاهم اننا نعرف ازاي نتف صح، وان التفة توصل لهم

نتف على البضائع الامريكية والصهونية وكل من ايدهم وناصرهم
نتف على ثقافتهم وعلى انحلالهم
نتف على فيدو كلابيهاتهم
نتف على أفكارهم اللي بيحاولي يصدروها لنا
نرجع لقيمنا ودينا
نتف على كل من يؤيدهم، ونقول له مش هنستخدم بضاعتكم
نتف على كل من يروج أفكارهم
نتف على كل انهزامي منبطح
نتف على قنواتهم ، واباحيتهم
وبالطريقة دي التفة هتوصل صح ومش مجرد فكرة ظريفة ضحكنا عليه شوية
بالطريقة دي هنقدر نغير من انفسنا ونزداد قوة ، بقيمنا وديننا ، وساعتها نستحق النصر من عند الله


ها..مستعدين نتف بجد !؟

زبادي said...

فكرة جنان بجد وممكن علي فكرة تطوير سلاح التف ليصبح أبعد في المدي واكثر طرطشة
تحياني

kalam said...

ايه البوست المبلول ده
بس فكره حلوه والله
شوفولنا حد يكون بيتف نابالم او علي الاقل ميه نار

Sampateek said...

ام المريله الكحلى
ما احنا غلبنا يا اختاه
لا نافع معاهم شجب و لا استنكار و لا كلام و مفيش في ايدينا نابلم و لا صواريخ
لا نملك الا التفافة
بس تفة علي تفة تعمل حاجة
اللهم غرقهم و جري ريقنا اميــــــــــــن
شرفتينا

Sampateek said...

shoowbash

هم يضحك و هم يبكي
فين التفة يا فندم؟
-----
itstoolate
صح هو ده الهدف التفافة دي دليل احتقار و رغبة في التدمير و انا موافقة علي كل كلمة
نتف تف علي اسرائيل حتي الموت
-----
زبادي
ايوة كده عايزة مطورين
تفة بعيدة المدي و ممتدة المفعول
----
كلام
الله فكرة تفة مية النار دي تحفة بس كده محتاجين ديناصور يتف معانا شوفولنا حد يستنسخ لنا واحد
---
خالص تحياتي للجميع

hesham said...

ايه خفة الدم و الدلع ده
سمباتيك سمباتيك يعنى مش اى كلام
و هى دى الافكار الجديدية اللى هاتعبر بنا للمستكبل المشرك الخالى من الكوليسترو...اسف الخالى من اسرائيل

و عشان خاطر الكلبوزة السمباتيك الحلوة

ادى تفة على اسرائيل

اتفووووووووو

Sampateek said...

hesham
مرسي يا فندم ده بس من زوقك
(يا كسوفي)
نشكر لك حسن تعاونكم
و كل تفة و انت طيب

sydalany-وش مكرمش said...

ياااااااااه
أنا كنت داخل أقول أي تعليق خفيف و أطلع

لكن فوجئت بإني ما أعرفش حد خالص من اللي سايبين كومنتات
هو أنا بعدت عن التدوين للدرجة دي!!!!!!!!!

Sampateek said...

وش مكرمش
فين التفة يا عم الحاج؟

dead man said...

خخخخخخخخخخخخخخ تفووووووووووووو

Sampateek said...

هم حاجة ال خخخخخخخخخخخخخ دي
علشان تطلع من النخاشيش
خبير و الله
سعيكم مشكور

ادم المصري said...

والله عندك حق

وعشان كده
اتفو
اتفووووو

حــلم said...

كلبوزة

اول مرة اجى هنا

كان نفسى اجى فى ظروف انضف من كدة

بس معلش

معاكى فى الحملة

انا والاسرة كلها

:)

Sampateek said...

adam elmasry
اهلا وسهلا يا فندم
---
حلم
نورتنا انت و الاسرة
-----
خالص تحياتي للجميع

bosbos said...

انا كمان اول مره اجي مدونتك

زي العسل

معاكي جداااااا

سلمى صلاح said...

الحلو في الموضوع انك اخترتي أكتر حاجة موهوب فيها المصريين..وخصوصا الجيزاوية( أساليني أنا)

طبعا المهم ان الواحد يستغل مواهبه كويس..

معاكم في حملة التف العالمية

MAKSOFA said...

يالا بقي ياسيتي وانا حا استجيب لدعوة التبرعات بتاعتك
أأأأأأأأأأأأأتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتففففففففففففففففففففففففففففففففففووووووووووووووووووووووووووووووووووووةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

أحمــــــــدبــــــــــلال said...

أشارك بكل قوتى فى تلك الحملة
هيا بنا نغرق أسرائيل

Aoossa said...

مكسوفه غرقتينى تفافه الهدف مش هنا
ولسه التاريخ وساعة الصفر لم يتم تحديدهم أحنا فى مرحلة تنظيم وتدريب
وتعبئه عامه وبقترح أخونا الصعايده يشتركوا أنا شفت واحد منهم تف فى منديله خرمه
أهم حاجه عنصر المفاجأه لأن العدو اللى مستنى نصيبه تاخده بدرى بدرى
ممكن يستخدم دفاعاته الأرضيه المضاده للتف
على رأى المثل على أد تفتك مد بوزك
فوتكم بالعافيه

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
جمال الدولى said...

الله فكرة حلوة
اصل انا اموت فى قلة الأدب
دنا ممكن
اعمل حاجات اسخم
من التفافة
يعنى سوائل من نوع تانى
تحياتى
ارجوك زورينى
انا مدون جديد

Sampateek said...

bosbos
تسلميلي يا سكر انا كمان استمتعت جدا في مدونتك
نورتينا
-----
سلمي صلاح
احلي طلة نورتينا
شرفيني دايما
-----
مكسوفة
ياااااه كل دي
هو ده حب مصر
----
احمد بلال
اهلا بيك معانا
----
Aoossa
ههههههههههههه
انت عسل يا اوسة بس الهدف مش تحقيق ساعة صفر اد ما هو فش خلق
و اهانة اكيد حتوصلهم
شرفتينا
----
جمال الدولي
اشتراكك اسعدنا
انا زرت مدونتك ده كلام يا راجل
---------------
خالص تحياتي للجميع

islamventura said...

ممكن اتوف بمزاجى و اجيب اصحابى كمان

BaTaBeeT said...

etfoooooo
w momken law fi nas mesh 7atro7 teb3at nas tetef badalhom... :D
ana ray7a 3amatan

film69 said...

معقولة يا كلبوزة ؟!!
بصراحة أنا مش مصدق
أكيد حيفرحوا قوي لو قرأوا الكلام ده اللي بيعبر عن خيبتنا التقيلة

محمود ماجد said...

الله يخربيت اليهود حينشفوا ريقنا الله ينشف ريقهم

GoGa said...

كلبوزه
فكرتك هايله وأنا أنضم معاكي
وأقترح كمان نجمعهم كلهم علي بعض ونبعتهم وممكن كمان نعمل بنك التفافه الدائم لأسرائيل
ده كده هنجمع كتير أوي وكله بقي ينضم ويتبرع ويا سلام بقي لو واحد عيان ولا عنده برد ده يبقي 100 100
وياريت ناخد شويه من اللي عندهم انفلونزا الطيور دول مخصوص نحطهم في خزانه مخصصه
عارفه كده هيبقي عندنا أسلحه أقوي من صواريخهم
وادي أول واحده مني
اتفووووووووووووووووووووو

dr hatem el bitar said...

فكرة عسل يا كلبوزة
تسلم ايدك حبيبي موقع جميل
وتستحق التقدير
واتمني لك مستقبل باهر ومزيد من التقدم
ياريت نكون اصحاب منتظر ايميلك وبناء جسور الصداقة بينا
ويا ريت تشوف موقعي وتقوللي رايك
www.timo1.jeeran.com/timo/
www.hatom1.jeeran.com/bitar/
http://coolman0120c.jeeran.com/timo.html
http://www.enashir.com/blogs/timo/
وانا اقبل بتبادل الاعلانــــــــــات
وارجو ان تنشروا مواقعي بموقعكم الجميل
mboile: 002-010-5684344
للتفاوض بخصوص الاعلانات ارجو اضافتي على المسنجر
timo_dentist1@yahoo.com
والايميل التالي
sambo200437@yahoo.com
my foto
http://www.realpics.net/user_photos/37801/22_492364.jpg

Sampateek said...

Eng/ Islam M.S.M.S
أكيد طبعا هدفنا أغراق اسرائيل في بحر من القرف
-----
BaTaBeeT
aywa sa7 y3melo tawkel 3am leltaf we game3 el sawayl el momkena
nawartena ya gamela
-----
film69
صحيح خيبتنا تقيلة لاننا عندنا مشكلةعويصة و مش عارفين نعمل حاجة لحلها مقلتليش اية اقتراحاتك؟
-----
محمود ماجد
الله يخرب بيتهم و البيوت اللي جنب بيوتهم
اهلا وسهلا
----
goga
ايوة العيانين بانفلونزا الطيور دول كانوا غايبين عني
فكرة مفتكسة
متشكرين علي التفة
و يجعله عامر
----
د.حاتم البيطار
ربنا يخليك و الف شكر علي الاعلان بس يا ريت تبقي تكتب عنوان العيادة و اسعار الكشف بالمرة:)
---------------
خالص تحياتي للجميع

BaTresYa said...

هههههههههههههههه
فكرة رائعه
بس مش هقدر انفذها
عندي ليهم فككره احسن
وربنا معاكوا
وربنا ياخدهم

المسافر said...

يا عم الدكتور ولا البيطار .... البيطار هي الدكتور بس اللي بيعالج الحيوانات عموما الأخ داخل يكتب عنوانه وتليفونه وناقص يكتب مقاس جزمته وفانلته وقال إيه بيقول رأيه؟؟؟ يا عالم عيب كده ده حتى ما أخدش باله من إن صاحب المدونة ليست بالمذكر وإنما مؤنث (آنسة) ونازل دعاية
الرحمة من عندك يارب.

islamventura said...

ارجو انك تزورينى فى مدونتى


islamventura.blogspot.com

قلم جاف said...

صحيح حتبقى عايز تتف على أي إسرائيلي ، لكن لما تشوف حواليك شخصيات فلافيوزية تستاهل التف ، حتتف عليهم ، وكلما حتتف عليهم ريقك حينشف!


التفافة .. لا تزال في فمي!

gwad said...

يااااااا كلبوزة
لية انتى عاوزة انتفاضة التفافة على اليهود بس
فية بينا ووسطنا ناس تستاهل الضرب بالبلغوانتى فاهمة

Anonymous said...

أول موضوع أقراه هنا ويعجبنى :ي

dr hatem el bitar said...

تسمحيلي اتنخم الاول

اتفووووووووووووووووه

تسلم ايدك يا حبي مدونة جميلة
وتستحقي التقدير
واتمني لك مستقبل باهر ومزيد من التقدم
ياريت نكون اصحاب منتظر ايميلك وبناء جسور الصداقة بينا
ويا ريت تشوف موقعي وتقوللي رايك
www.timo1.jeeran.com/timo/
www.hatom1.jeeran.com/bitar/
www.flickr.com/photos/40483090@N00
http://groups.yahoo.com/group/timobitar/join
وانا اقبل بتبادل الاعلانــــــــــات
وارجو ان تنشروا مواقعي
mboile: 002-010-5684344
للتفاوض بخصوص الاعلانات ارجو اضافتي على المسنجر
timo_dentist1@yahoo.com
sambo200437@yahoo.com
my foto
http://www.realpics.net/user_photos/37801/22_492364.jpg

М€ŝЋМΣŞĦ said...

فكرتيني بالذي مضي

مدرس عربي كان بيديني في المدرسه كان دايما يقول

لو كل واحد عربي تف تفه علي اسرائيل , اسرائيل حتغرق

طبعا المشهد مقرف لكن ممتع برده ان الواحد يشوف شعب بيلاقي جزاء عادل .. الغرق في التفافه.. الله علي جمال الصوره

لو كل شعب عربي قال رأيه بصراحه .. وبني رد فعل سليم بشجاعه ..سيغرق شعب اسرئيل الهش.. ومجتمعه المتصدع

ملحوظه انا قولت شعب بافتراض ان الشعب هو من يقرر مصيره